αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

Διόδια... του παραλόγου



Ο πρώτος Νομός που θα έχει τη χαρά να πληρώνει διόδια ανά λίγα χιλιόμετρα διαδρομής θα είναι ο δικός μας.

Και ενώ η χρέωση θα είναι 2,40 στο Δροσοχώρι, 2,10 στην Τύρια και 2,10 στο Μαλακάσι - στους Ευζώνους θα είναι 1,80 στη  Μέστη 1,70 και στον Ίασμο 1,90. Κι εδώ, δηλαδή, η πλέον φτωχή περιοχή της Ευρώπης θα πληρώνει τα πιο ακριβά διόδια. Αφήστε που τα υπόλοιπα διόδια στην Καβάλα, τη Θεσνίκη κλπ. δεν φαίνονται στον ορίζοντα. Η βιασύνη ήταν μόνο για τα δικά μας.

Εντύπωση κάνει όμως και η παρακάτω πρόβλεψη του Νόμου Σπίρτζη:

«Αν ο οδηγός δηλώσει αδυναμία καταβολής, ο εισπράκτορας θα συμπληρώνει τα προσωπικά στοιχεία του οφειλέτη σε ειδικό έγγραφο, όπου συμφωνείται πως τα χρήματα θα δοθούν σε 20 μέρες.  Ειδάλλως, θα βεβαιώνονται στην Δ.Ο.Υ.  (!!!)   *(Τα θαυμαστικά δικά μας)

Επίσης, οι κάτοικοι των όμορων περιοχών και οι άνεργοι απαλλάσσονται από διόδια».

Κοντά σ' αυτά και η χθεσινή είδηση:  «Ελεύθερη διέλευση θα έχουν οι κάτοικοι του Δήμου Μετσόβου από τα διόδια Μαλακασίου και Δροσοχωρίου όπως και οι κάτοικοι του Νομού Θεσπρωτίας από τα διόδια της Τύριας». (!!!) *(Τα θαυμαστικά δικά μας)


Διόδια αλά καρτ λοιπόν από το ΥΠΕΧΩΔΕ του κ.Σπίρτζη και μερικές αφελείς απορίες δικές μας:

Ο άνεργος με το αυτοκίνητο (ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, βενζίνη, λάδια, σέρβις κτλ.) που φτάνει μπροστά στον σταθμό των διοδίων  έχει για όλα τα προαναφερθέντα, αλλά όχι για τα... διόδια;

Κι όταν κάποιος από τους επιβάτες δείνει την κάρτα ανεργίας του κάνοντας για λίγο τον οδηγό; Θα περάσει κι αυτός δωρεάν;

Και ο κάτοικος Μετσόβου ή της Θεσπρωτίας λ.χ πώς θα πιστοποιεί την εντοπιότητα; Και μέχρι πού είναι τα όρια του Δήμου Μετσόβου για παράδειγμα; Θα βγάζει ο υπάλληλος τον χάρτη για να βρει το χωριό του;

Και τι θα γίνει όταν βγουν μπροστά και άλλες περιοχές και ζητούν να μην πληρώνουν κι αυτές;

Κι αυτό το : «Αν ο οδηγός δηλώσει αδυναμία καταβολής, ο εισπράκτορας θα συμπληρώνει τα προσωπικά στοιχεία του οφειλέτη σε ειδικό έγγραφο» πώς θα λειτουργήσει ακριβώς;  Όπως τα γκισέ του Δημοσίου με τις ουρές του κ.Σπίρτζη ; (βλ.Αθήνα και ηλεκτρονικό εισιτήριο) 

Ή μήπως το πράγμα θα εξελιχθεί σαν τις συγκοινωνίες της Αθήνας όπου άνεργοι, μετανάστες, λαθρεπιβάτες, ένστολοι πάσης φύσεως (αστυνομία, συνοριοφύλακες, πυροσβέστες, λιμενικοί, αξιωματικοί του στρατού κτλ.), δεν πληρώνουν; Τότε γιατί να πληρώνουν στα διόδια;

Όπως και να 'χει το πράγμα, εμείς ένα ξέρουμε. Από τη στιγμή που μπει ο σταθμός και εμφανιστείς με όχημα μπροστά του πληρώνεις. Αλλιώς, τα συνήθη κορόιδα θα πληρώνουν και για όλους τους άλλους (όπως το κάνουν άλλωστε και για τα  πάσης φύσεως κοινωνικά τιμολόγια, αλληλλεγγύη, υγειονομική κάλυψη ανέργων και μεταναστών, ρευματοδότηση νησιών από τη ΔΕΗ, ΑΠΕ κτλ.)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...